Oprogramowanie dla działu IT

ITSM i Help Desk

Wdrażamy zestaw procesów i narzędzi do zarządzania usługami informatycznymi w firmie

ITSM (IT Service Management) i Help Desk to systemy wspierające zarządzanie zgłoszeniami, incydentami, zmianami i usługami IT zgodnie z najlepszymi praktykami ITIL.

Rozwiązania Help Desk to zaawansowane, ale zarazem intuicyjne narzędzia do zarządzania usługami IT (ITSM). Zapewniają pełne wsparcie dla zespołów IT w zakresie obsługi zgłoszeń, zarządzania incydentami, problemami, zmianami oraz zasobami IT – zgodnie z najlepszymi praktykami ITIL.

To rozwiązanie klasy ITSM pozwala usprawnić komunikację z użytkownikami, zwiększyć efektywność zespołów IT oraz zapewnić ciągłość działania kluczowych usług biznesowych.

Wdrażamy rozwiązania ITSM takie jak ManageEngine czy OXARI.

Dla kogo?

Działy IT w firmach każdej wielkości

Organizacje poszukujące narzędzia ITSM zgodnego z ITIL

Firmy, które chcą zautomatyzować obsługę zgłoszeń i poprawić satysfakcję użytkowników

Dlaczego wybrać rozwiązanie ITSM?

Centralizacja zgłoszeń i lepsza komunikacja z użytkownikami

Kontrola nad incydentami, problemami i zmianami w infrastrukturze

Automatyzacja powtarzalnych zadań IT

Zwiększenie efektywności i przejrzystości działań IT

Lepsze raportowanie i zgodność z normami (ISO 20000)

Funkcje rozwiązań ITSM

Zarządzanie zgłoszeniami (ticketing)

– intuicyjny system obsługi incydentów i zapytań o usługi.

Automatyzacja procesów IT

–  automatyczne przypisanie zgłoszeniom, reguł SLA i workflow.

Zarządzanie zmianami i problemami

– kontrola nad całym cyklem życia zmian i identyfikacja przyczyny problemów u źródła.

CMDB i zarządzanie zasobami IT

– pełna widoczność infrastruktury IT dzięki centralnej bazie danych konfiguracji.

Portale samoobsługowe

– umożliwia użytkownikom zgłaszanie problemów i śledzenie statusu zmian zgłoszenia.

Raporty i analityka

– śledź wydajność i poziom obsługi dzięki wbudowanym raportom i pulpitom menedżerskim.

Pomożemy wdrożyć
rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb!

Chcesz dowiedzieć się więcej lub poznać rozwiązania ITSM z naszego portfolio?

Skontaktuj się z nami.

    Wysyłając wiadomość akceptujesz naszą politykę prywatności.