Nasza oferta

Dążymy do tego, aby nasi klienci skoncentrowali się na rozwoju biznesu, a nam przekazali działania związane z zapewnieniem bezpieczeństwa i rozwoju środowiska IT. Projekty, realizujemy w taki sposób, aby nie wpływały na bieżące funkcjonowanie firmy.

Wdrażamy rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo operacyjne i odporność na awarie. Razem składają się one na utrzymanie w ruchu infrastruktury i systemów IT. Dzięki temu, nasi klienci mają gwarancję ciągłości działania procesów biznesowych; niezawodności systemów i infrastruktury oraz integralności przechowywanych danych.

Rocznie realizujemy do kilkunastu tego typu projektów, doradzając zarówno na poziomie biznesowym, jak i wykonując bezpośrednio usługi dla działów IT.

Specjalizujemy się w:

Budowa i rozwój środowiska IT

Projektujemy i wdrażamy rozwiązania – od pojedynczych serwerów po wyposażenie całych serwerowni – odporne na awarie i zapewniające niezawodne działanie środowiska IT.

Przygotowujemy firmy do prawidłowego wyboru i wdrożenia platform IT. Określając wagę systemów, ich poziom niezawodności i czas przywrócenia w momencie awarii. Sprzęt dobieramy tak, aby standaryzować rozwiązania oraz przewidzieć długi czas życia inwestycji.

Rozwiązania w serwerowniach klientów uzupełniamy o usługi cloud computing i kolokacji serwerów w celu zwiększenia efektywności ekonomicznej inwestycji.

Pomagamy w ocenie możliwości migracji systemów w środowiska chmurowe, a także migrujemy – w oparciu o własne narzędzia – całe serwerownie do zewnętrznych ośrodków Data Center. – Nie przepłacaj! Optymalizujemy dzięki temu koszty usług infrastruktury IT.

Ułatwiamy także sfinansowanie budowy dowolnej, prywatnej infrastruktury IT w ramach usług finansowania oferowanych przez naszych partnerów – Hewlett Packard Enterprise i Fujitsu w Polsce.

W efekcie zrealizowanych przez nas projektów:

– zbudujesz elastyczną infrastrukturę IT z gwarancja bezpieczeństwa i utrzymania ruchu,
– obniżysz koszty inwestycji uzupełniając tradycyjny model funkcjonowania o narzędzia cloud,
– zapewnisz dłuższy czas życia rozwiązań IT,
– ograniczysz koszty nietrafionych decyzji,
– dokonasz standaryzacji i zapewnisz przewidywalny rozwój infrastruktury IT,
– podniesiesz wiarygodność swojej firmy,
– sprostasz wymaganiom swoich odbiorców,
– zabezpieczysz dorobek swoich klientów.

Zobacz projekty, które zrealizowaliśmy i poznaj opinie naszych klientów

Obszary współpracy

Budowa rozwiązań wysokiej dostępności:

  • Wdrożenia i wsparcie platform serwerowych blade system i stand alone dla marek HPE, IBM, Dell EMC i Fujitsu.
  • Pomoc przy wdrożeniach i zarządzaniu serwerami RISC (wraz z serwisami producentów).
  • Projektowanie współdzielonych zasobów – Shared Storage – również pod określone aplikacje, np. systemy SAP lub bazy danych. Nasze doświadczenie obejmuje większość dostępnych na rynku – w ciągu ostatnich 15 lat – systemów pamięci masowych marek takich, jak: HPE, Dell EMC i NetApp.
  • Replikacja z wykorzystaniem rozwiązań duplikujących i replikatorów w oparciu o narzędzia firm HPE, Dell EMC, Quantum, Fujitsu, Zerto i SimpliVity.
  • Budowa platform backupu środowisk wirtualnych z wykorzystaniem rozwiązań Asigra, Commvault, Veeam, Zerto.
  • Projektowanie systemów pamięci masowych z uwzględnieniem różnych ról, zasobów plikowych i bazodanowych, replikacji, backupu itp.
  • Dostarczanie usług cloud computing – IaaS (Infrastructure as a Service) i SaaS (Software as a Service).
  • Dostawa maszyn wirtualnych – zarówno we własnym centrum danych (łącza, szafy stelażowe), jak i w chmurze oraz w ramach usług kolokacji w zewnętrznym ośrodku data center.
  • Uzupełnienie rozwiązań cloud computing o systemy backupu.
  • Usługi backupu rozwiązań Microsoft – Exchange Online, Office 360, SharePoint Online – oraz Google Apps.

Budowa i rozwój środowiska IT

Rozwiązania sieciowe:

  • Budowa sieci LAN/WLAN w warstwie sprzętowej w oparciu o rozwiązania firm Aruba Networks, Cisco Systems i Fortinet.
  • Wdrożenia rozwiązań autentykacji sieciowej NAC oraz ich integracja z sieciami LAN/WLAN, a także rozwiązaniami brzegowymi na platformie HPE Aruba ClearPass.
  • Wdrożenia systemów wczesnego ostrzegania i prezentacji danych HPE Aruba Airwave.
  • Zapewnienie bezpiecznego połączenia z siecią internet – w oparciu o wdrożone i serwisowane rozwiązania Palo Alto Networks, Fortinet i Sophos.
  • Wdrożenia systemów antymalware – TRAPS, Intercept X.

Projekty i budowa rozwiązań z zakresu teletechniki:

  • Kompleksowe projekty serwerowni i wszelkich systemów instalacji.
  • Doradztwo na etapie projektowym i inwestycyjnym.
  • Realizacja projektów niskich i wysokich prądów.
  • Dostawa generatorów i systemów gaszenia.
  • Wdrożenie systemów telewizji przemysłowej CCTV.

Gwarancja odporności na awarie i polityka bezpieczeństwa informacji

Zabezpieczamy istniejące rozwiązania IT klientów najskuteczniejszymi systemami z zakresu bezpieczeństwa IT, backupu i Disaster Recovery. Rozwiązania służące utrzymaniu bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz odporności na awarię integrują wiele obszarów i specjalizacji IT.

Jednym z obszarów, jest budowania polityki bezpieczeństwa informacji i zasad, w ramach których dane dostarczane są do użytkowników, wraz z mechanizmami audytowania. Stosujemy tu zasadę: zaprojektuj – wybuduj – kontroluj. W tej części rozwiązań łączymy wiedze konsultingową i inżynieryjną.

Kolejnym obszarem jest polityka utrzymana ruchu, gdzie stosujemy najnowocześniejsze systemy backupu, migracji danych, archiwizacji oraz narzędzia do odtwarzania całych firm w przypadku katastrofy.

Wszystkie rozwiązania opisywane są za pomocą polityki utrzymania ruchu, polityki backupu i instrukcji odtworzeniowych. Określamy też procedury i polityki związane z ochroną infrastruktury IT. Nasze produkty i usługi składają się na kompleksową politykę bezpieczeństwa informacji i rozwiązania gwarantujące odtworzenie środowiska IT w przypadku awarii.

Gwarantujemy, że nasze rozwiązania zabezpieczą właścicieli przed negatywnymi skutkami awarii systemów informatycznych, ale także pozytywnie wpłyną na wizerunek i współpracę z partnerami czy klientami. W momencie incydentu lub awarii jest już bowiem za późno na uczenie się i poszukiwanie pomocy, a każda złotówka wydana na bezpieczeństwo zwróci się tysiąc razy w momencie awarii.

Dyżurujący 365/24/7 zespół inżynierów PLC stanowi pierwszą linię wsparcia w sytuacji kryzysowej.

Zobacz projekty, które zrealizowaliśmy i poznaj opinie naszych klientów

Obszary współpracy

Polityka bezpieczeństwa informacji:

  • Dedykowane usługi wspierające i porządkujące obszary IT w celu ochrony danych, w tym danych osobowych.
  • Opracowanie polityki bezpieczeństwa informacji wraz z regulaminami dla pracowników.
  • Analiza, wdrożenie i modyfikacja Active Directory – budowa centralnych polityk GPO (Group Policy) i centralnego systemu dostępu do danych.
  • Aplikacja PLC Shared Folders – intranetowy rejestr praw dostępu oraz workflow dla nadawania uprawnień.
  • Audyty, testy oraz kompleksowa opieka nad środowiskiem IT.
  • Kompleksowa ochrona komputerów i laptopów – w tym backup, szyfrowanie, ochrona przed malware, budowa środowiska wirtualnych desktopów.

Gwarancja odporności na awarie i polityka bezpieczeństwa informacji

Rozwiązania do backupu:

  • Opracowanie Polityki Backupu – na poziomie operacyjnym (zasobów sprzętowych) i kopii zapasowych (Backup & Recovery).
  • Tworzenie i projektowanie iteracyjnych i graficznych procedur Disaster Recovery uwzględniających założone w polityce backupu czasy RPO (Recovery Point Objective) i RTO (Recovery Time Objective).
  • Platformy hybrydowego backupu – oparte o rozwiązania firm ASIGA, Avamar, Commvault – dla baz danych Oracle, serwerów RISC i środowiska aplikacyjnego x86.
  • Platforma backupu środowisk wirtualnych – w oparciu o rozwiązania Commvault, Veeam, Asigra i Zerto.
  • Usługi Cloud Backup & Recovery – poprzez użyczenie oprogramowania ASIGRA w modelu usługowym.
  • Usługi Cloud Backup & Recovery na platformie Commvault w modelu tradycyjnym.

Serwis i utrzymanie infrastruktury IT

PLC dostarcza specjalistyczny serwis wdrożeniowy, który daje poczucie bezpieczeństwa i komfortu naszym klientom. Od 2006 roku koncentrujemy się na zabezpieczeniu ciągłości pracy dużych firm, ich magazynów, systemów produkcji, sklepów etc. Nasi inżynierowie mają wieloletnie doświadczenie, a średni okres szkolenia jednego inżyniera trwa w PLC kilka lat.

Dla klienta awaria systemu informatycznego to coś, z czym nie spotkał się nigdy wcześniej. Dla nas to kolejny incydent, w którym niesiemy pomoc. Dlatego zapewniamy wsparcie techniczne i reakcję na awarie w trybie 24/7, a także comiesięczne kontrole i testy stanu środowiska IT.

Oferujemy usługi oparte o doświadczenie, które nabywamy każdego dnia w czasie projektów wdrożeniowych u klientów. Dotyczy to systemów pamięci masowych, serwerów fizycznych i wirtualnych, systemów operacyjnych, rozwiązań do backupu.

Zapewniamy także serwis i utrzymanie dużych systemów opartych o bazy danych Oracle czy HANA DB, jak również systemy HP Unix oraz kompleksowych platform służących do backupu wielu środowisk i aplikacji takich, jak Commvault czy Asigra.

Uzupełniamy Twój dział IT o kompetencje niezbędne w przypadku awarii!

Zobacz projekty, które zrealizowaliśmy i poznaj opinie naszych klientów

Obszary współpracy

Usługi wdrożeniowe i serwisowe 24/7:

  • Usługi zaawansowanej gotowości wdrożeniowej 24/7 z 2 godzinnym lub 4 godzinnym czasem reakcji – usługa dotyczy warstwy pamięci masowych, serwerowej, maszyn wirtualnych, systemowej i backupu.
  • Comiesięczne sprawdzenie systemu informatycznego Health Check – aż do poziomu systemu operacyjnego, ale z wyłączeniem zarządzania komputerami.
  • Tworzenie i projektowanie iteracyjnych i graficznych procedur Disaster Recovery – uwzględniających założone w polityce backupu czasy RPO (Recovery Point Objective) i RTO (Recovery Time Objective).
  • Usługi obsługi awarii.
  • Usługi outsourcingu backupu.
  • Testy odtworzeniowe i Disaster Recovery.
  • Rozwiązywanie zaawansowanych problemów serwisowych z: systemami pamięci masowych, serwerami i platformami backupu.
  • Serwis oprogramowania Asigra w Polsce.

Serwis i utrzymanie infrastruktury IT

Usługi administracji:

  • Wdrożenia, poprawa wydajności (tuning) i administracja: systemów operacyjnych Linux/Windows oraz warstwy wirtualnej VMware, Microsoft Hyper-V i Xen, łącznie z przenoszeniem maszyn wirtualnych pomiędzy różnymi środowiskami.
  • Utrzymanie środowisk Microsoft Active Directory i ich integracja.
  • Opracowanie polityki bezpieczeństwa informacji w oparciu o Active Directory wraz z dokumentacją i regulaminami pracowników.
  • Pomoc w utrzymaniu i wdrożenia systemów pocztowych Microsoft Exchange i Zimbra.
  • Kompleksowe doradztwo w przypadku platform wirtualizacji.