PLC Shared Folder – rejestruj dostęp do folderów, łatwo i bezpiecznie!
PLC Shared Folder jest aplikacją rejestrującą dostęp do folderów, jednocześnie aplikacja w sposób dwustronny komunikuje się z Microsoft Active Directory, ułatwiając i porządkując dostęp do danych.
PLC Shared Folder jest produktem skierowanym do firm, które posiadają dane przechowywane na współdzielonych zasobach sieciowych i zależy im na pełnej wiedzy co do przyznanych dostępów dla określonych zasobów.
Możliwość generowania raportów dostępu poszczególnych osób do zasobów daje firmie szerokie spectrum wiedzy o dostępach do danych firmowych przez jej pracowników oraz umożliwia szybkie zarządzanie poziomami dostępu do nich.
Dowiedz się więcej o PLC Shared Folder i poznaj jego wszystkie zalety – kliknij i pobierz ulotkę prezentującą nasz produkt!
W ulotce znajdziesz:
- W skrócie o PLC Shared Folder
- Przykład zastosowania u klienta
- Proof of concept
- Przydatne informacje